Çok güzel sevdim yalniz üst kismin koltuk kismi biraz dar oldu başka
sorun yok
** **
12 cze, 2026
Ürünün rengi, belirtilenden ve resimden biraz farklı. 2XL beden bana
uymadı, boyum 176 cm ve kilom 82 kg. Şort tam oldu ama bluz çok küçük
geldi. İade etmek zorunda kaldım.
** **
12 cze, 2026
-
oy** ba**
16 cze, 2026
Tam bedenimi aldım, guzel oldu, çok hafif, yazlık bir giysi, teşekkür ederim
** **
19 cze, 2026
-
** **
19 cze, 2026
aynısını temudan almıştım. o penye diye bunun kumaşına hiç bakmadım. ama
bu yakar insanı gibi.
Ciasteczka,
modayakamoz.pl pozwala nam efektywniej korzystać z
naszej witryny i usług. Szczegółowe informacje na temat plików cookie Nasza polityka dotycząca plików cookie możesz odwiedzić.
Na Wózku!
Produkt dodany do koszyka. Darmowa wysyłka powyżej
130 zł!